Ключові компетентності учнів початкових класів
•
вміння вчитися;
•
загальнокультурна;
•
громадянська;
•
здоров’язбережувальна;
•
компететності з ІКТ;
•
соціальна.
Вміння вчитися
•
Учень
вміє вчитися, якщо він визначає сам або приймає мету, яку ставить вчитель,
відповідно до неї планує і виконує необхідні дії, контролює та оцінює свої результати.
•
Навчальна
діяльність визріває в надрах ігрової і лише поступово стає провідною.
Вміння вчитися
•
організовувати
своє робоче місце;
•
орієнтуватися
у часі та берегти його;
•
планувати
свої дії;
•
доводити
роботу до кінця.
Загальнокультурна
компетентність
духовно
– моральні основи життя людини.
особливості
національної і загальнолюдської культури в побутовій і культурно – дозвіллєвій
сфері.
культурологічні
основи сімейних, соціальних, суспільних явищ.
роль
науки та релігії в житті, засвоєння наукової картини світу.
Громадянська
компетентність
•
усвідомлення
своєї належності до різних елементів природного, етносоціального й
соціально-культурного середовищ.
•
знання
своїх прав і обов’язків.
•
здатність
екологічно мислити.
•
бережливе
ставлення до природи, до людей, до самого себе.
Здоров’язбережувальна
компетентність
•
уявлення
і поняття про здоров’я, здоровий спосіб життя та безпечну поведінку;
•
усвідомлення
здоров’я як вищої життєвої цінності;
•
взаємозв’язок
організму людини з природнім і соціальним оточенням;
•
удосконалення
фізичної, соціальної, психічної та духовної складових здоров’я;
•
дбайливе
ставлення до свого здоров’я:
здорове харчування, розпорядок дня, гігієнічний догляд за тілом,
загартовування.
Компететності
з ІКТ
•
Здатність
учня орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією.
•
Вміння
добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних
джерел, користуватися різноманітною
довідковою літературою.
Соціальна компетентість
•
Проектувати
стратегії свого життя з урахуванням інтересів та потреб різних соціальних груп,
індивідумів, відповідно до соціальних норм та правил, наявних в українському
суспільстві;
•
Продуктивно
співпрацювати з різними партнерами в групі
та команді, використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти
ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими;
•
Конструктивне
розв’язання конфліктів, досягнення консенсусу, брати на себе відповідальність
за наслідки вчинків.
Немає коментарів:
Дописати коментар