Концепція "Нова українська школа"

Ключові компетентності учнів початкових класів

                    вміння вчитися;
                    загальнокультурна;
                    громадянська;
                    здоров’язбережувальна;
                    компететності з ІКТ;
                    соціальна.
Вміння вчитися

                    Учень вміє вчитися, якщо він визначає сам або приймає мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планує і виконує необхідні дії, контролює та оцінює  свої результати.
                    Навчальна діяльність визріває в надрах ігрової і лише поступово стає провідною.
Вміння вчитися
                    організовувати своє робоче місце;
                    орієнтуватися у часі та берегти його;
                    планувати свої дії;
                    доводити роботу до кінця.
Загальнокультурна компетентність
    духовно – моральні основи життя людини.
    особливості національної і загальнолюдської культури в побутовій і культурно – дозвіллєвій сфері.
    культурологічні основи сімейних, соціальних, суспільних явищ.
    роль науки та релігії в житті, засвоєння наукової картини світу.
Громадянська компетентність
                    усвідомлення своєї належності до різних елементів природного, етносоціального й соціально-культурного середовищ.
                    знання своїх прав і обов’язків.
                    здатність екологічно мислити.
                    бережливе ставлення до природи, до людей, до самого себе.
Здоров’язбережувальна компетентність
                    уявлення і поняття про здоров’я, здоровий спосіб життя та безпечну поведінку;
                    усвідомлення здоров’я як вищої життєвої цінності;
                    взаємозв’язок організму людини з природнім і соціальним оточенням;
                    удосконалення фізичної, соціальної, психічної та духовної складових здоров’я;
                    дбайливе ставлення до свого здоров’я:        здорове харчування, розпорядок дня, гігієнічний догляд за тілом, загартовування.
Компететності з ІКТ
                    Здатність учня орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією.
                    Вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел,  користуватися різноманітною довідковою літературою.
Соціальна компетентість
                    Проектувати стратегії свого життя з урахуванням інтересів та потреб різних соціальних груп, індивідумів, відповідно до соціальних норм та правил, наявних в українському суспільстві;
                    Продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі  та команді, використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими;
                    Конструктивне розв’язання конфліктів, досягнення консенсусу, брати на себе відповідальність за наслідки вчинків.

Немає коментарів:

Дописати коментар