неділя, 22 січня 2017 р.

Корекційно-розвиткова робота. Навчальний семінар для вчителів, які надають освітні послуги дітям з особливими потребами.

  Корекційно-розвиткова робота. Навчальний семінар для вчителів, які надають освітні послуги дітям з особливими потребами. В НВК «Знам’янська І-ІІІ ступенів № 3 гімназія»  на індивідуальній та інклюзивній формі навчання перебуває 24 учні з різними вадами розвитку. Корекційна  діяльність  являється складовою частиною навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку і їй відводиться  значне місце в корекційно-педагогічному процесі. В основу  роботи  педагогів, які навчають дітей з особливими освітніми потребами  в цьому навчальному закладі  покладено сучасне наукове розуміння  компенсації та корекції, адаптації та інтеграції в суспільство дітей з вадами розвитку різних  нозологій. 30.11.2016 року пройшов семінар на тему: «Організація корекційно-розвиткової  роботи з учнями різних нозологій на засадах особистісно-зорієнтованого навчання». Перед колегами  досвідом роботи з дітьми, які мають затримку психічного розвитку  виступила вчитель  Демченко Наталія Афанасіївна. Вона розповіла, як організувати навчально-виховний процес в поєднанні з корекційно-розвитковою роботою, враховуючи особливості психофізичного розвитку таких дітей. Зінченко Олена Михайлівна  розповіла  про  корекційно-розвиткову  роботу,  яка  проводиться з молодшими школярами з  порушенням  емоційно-вольової сфери.  Всіх присутніх зацікавили  форми роботи, які використовує вчитель на уроках з дитиною, що  перебуває на інклюзивній формі навчання.Всіх присутніх зацікавила презентація  на тему: «Роль  корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають  особливі освітні потреби в навчально-виховному процесі», яку створила Андрєєва Наталія Дмитрівна. Учні з  вадами зору  постійно потребують  допомоги вчителя. Довгаленко Людмила Григорівна, яка працює із слабозорою  дитиною  розповіла колегам  про основні принципи адаптації наочного матеріалу для дітей з порушенням зору. Вчителі переглянули виставку портфоліо учнів і дидактичний матеріал для корекції у дітей моторик та всіх пізнавальних процесів. Заступник  директора з навчально-виховної роботи  закладу  Грузін Валентина Володимирівна в своєму виступі підкреслила, що уроки побудовані на  особистісно зорієнтованій  взаємодії, дають змогу  здійснити індивідуальний підхід, стимулюючий, пізнавальний, навчають школярів визначити шляхи здобуття знань, умінь і навичок. Завідувач  міською  психолого-медико-педогогічною консультацією  Н. Білоконь  звернула увагу присутніх на підвищення фахового рівня вчителів з питань індивідуального та інклюзивного навчання дітей з вадами розвитку та висловила  слова подяки за їх  професійний підхід в роботі з особливими дітьми.  

Немає коментарів:

Дописати коментар