Корекційно-розвиткова робота. Навчальний семінар для вчителів, які надають
освітні послуги дітям з особливими потребами.
Корекційно-розвиткова
робота. Навчальний семінар для вчителів, які надають освітні послуги дітям з
особливими потребами. В НВК «Знам’янська І-ІІІ ступенів № 3 гімназія» на індивідуальній та інклюзивній формі навчання перебуває
24 учні з різними вадами розвитку. Корекційна діяльність являється
складовою частиною навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку і їй відводиться
значне місце в корекційно-педагогічному процесі. В основу роботи
педагогів, які навчають дітей з особливими освітніми потребами в цьому
навчальному закладі покладено сучасне наукове розуміння компенсації
та корекції, адаптації та інтеграції в суспільство дітей з вадами розвитку
різних нозологій. 30.11.2016 року пройшов семінар на тему: «Організація
корекційно-розвиткової роботи з учнями різних нозологій на засадах
особистісно-зорієнтованого навчання». Перед колегами досвідом роботи з дітьми,
які мають затримку психічного розвитку виступила вчитель Демченко
Наталія Афанасіївна. Вона розповіла, як організувати навчально-виховний процес
в поєднанні з корекційно-розвитковою роботою, враховуючи особливості
психофізичного розвитку таких дітей. Зінченко Олена Михайлівна
розповіла про корекційно-розвиткову роботу, яка
проводиться з молодшими школярами з порушенням емоційно-вольової
сфери. Всіх присутніх зацікавили форми роботи, які використовує
вчитель на уроках з дитиною, що перебуває на інклюзивній формі
навчання.Всіх присутніх зацікавила презентація на тему: «Роль
корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби
в навчально-виховному процесі», яку створила Андрєєва Наталія Дмитрівна. Учні
з вадами зору постійно потребують допомоги вчителя.
Довгаленко Людмила Григорівна, яка працює із слабозорою дитиною
розповіла колегам про основні принципи адаптації наочного матеріалу для
дітей з порушенням зору. Вчителі переглянули виставку портфоліо учнів і дидактичний
матеріал для корекції у дітей моторик та всіх пізнавальних процесів.
Заступник директора з навчально-виховної роботи закладу
Грузін Валентина Володимирівна в своєму виступі підкреслила, що уроки
побудовані на особистісно зорієнтованій взаємодії, дають
змогу здійснити індивідуальний підхід, стимулюючий, пізнавальний,
навчають школярів визначити шляхи здобуття знань, умінь і навичок.
Завідувач міською психолого-медико-педогогічною консультацією
Н. Білоконь звернула увагу присутніх на підвищення фахового рівня
вчителів з питань індивідуального та інклюзивного навчання дітей з вадами
розвитку та висловила слова подяки за їх професійний підхід в
роботі з особливими дітьми.
![](https://znamschool3.at.ua/_nw/9/98043795.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар